Natūralus krūtinės didinimas

Visos moterys be išimties nori džiaugtis gražia krūtine, todėl mielosios, besirūpindamos savo išvaizda, nepamirškite krūtinei skirti daugiau dėmesio. Plastinės chirurgijos specialistus, neaiškius maisto papildus yra lengviau ir sveikiau pakeisti pratimais, padėsiančiais sustangrinti ir sutvirtinti krūtinę.

Tokie pratimai gali būti atliekami namuose ar ten, kur Jums patogu ir bet kuriuo metu. Tik nepamirškite, kad, norėdamos pasiekti geriausių rezultatų, turėsite tam skirti nemažai laiko ir pastangų. Žinokite, tai tikrai verta.

Atliekant šią mankštą, stiprinami krūtinės raumenys, todėl pakeliamas tonusas, oda tampa elastingesnė, o krūtinė tvirtesnė.

Rankų galia

Šis pratimas paprastas, tačiau efektyvus ir greitai atliekamas. Turėdamos laiko, jį padaryti galėsite netgi darbe. Suglauskite delnus lygiagrečiai ties krūtine ir, kiek tik galite, stipriai suspauskite. Palaikykite 10 sekundžių. Pratimą kartokite 10–20 kartų.

Pratimas ant kėdės

Kad atliktumėte šį pratimą, pirmiausia atsisėskite ant kėdės ir rankas padėkite ant klubų. Tuomet visa jėga stenkitės pasukti viršutinę kūno dalį į kairę pusę. Nugara tuo metu turi būti tiesi. Šį pratimą atlikite keletą kartų, paskui pakartokite sukdamosi į dešinę pusę.

Atsispaudimai

Atsispaudimus galime vadinti klasikiniu krūtinės stiprinimo ir stangrinimo pratimu. Jie itin efektyvūs ir padidina krūtinės ląstos raumenų tonusą. Kai darote atsispaudimus, delnai visu savo paviršiumi turi remtis į grindis, rankos būti pečių plotyje, o keliai suglausti arba vos praskėsti. Tokia poza duoda geriausių rezultatų. Taigi, įkvėpkite ir, visu kūnu lenkdamos rankas žemyn, artėkite prie žemės ir vėl kilkite į viršų. Atlikite 20–30 kartų.

Pratimai ant kelių

Atsistokite ant kelių taip, kad jie būtų šiek tiek praskėsti. Tuomet pasilenkite, kad galva atsidurtų ties klubais. Atlikdamos pratimą, stenkitės iki galo įtempti krūtinės raumenis. Kartokite 4–6 kartus. Tada, sėdėdamos ant kelių, ištempkite prieš save koją. Lėtai leiskitės žemyn, kol krūtine paliesite klubus, paskui ištieskite prieš save rankas ir lenkitės, kol delnai ir kakta pasieks grindų paviršių. Atlikite pratimą kelis kartus.

Mielosios, norėdamos pasiekti apčiuopiamų rezultatų, šių pratimų kompleksą turėtumėte atlikti kasdien ir ne mažiau kaip mėnesį.